Fredag 15/4 - 2011

Hejje!
Idag var det skola och då var det tråååk! sen efter skolan väntade jag på evelina för vi skulle cykla hem ihop. vi kom till café gusto ;) där pratade vi med eves mamma och pappa om att vi skulle se på bio idag. Jippi!
Det gick. wow. jag ville skriiiiika :D Eve med. Men efter det så var jag, eve och gabbe på torget för jag väntade på mammi som skulle hämta mig, då åkte jag hem och åt (kebeb) och då ringde Linnéa mitt i maten och sen satt jag i telefon typ hela tiden :) för vi bestämte vart vi skulle mötas och hur vi skulle göra :) sen åkte vi med mammi till lkng, (biografen) och hämtade våra biljetter ;) sen såg vi på Water for Elephants. Skiiiiitbra var den!!!!
Efter filmen skulle vi vänta på evelinas pappa som skulle hämta oss och då stog vi ute i mörkret och Evelina och Linnéa var skit-rädda oh ja bah: men lilla fröken. nu tar vi det lugnt ;) till Linnéa då och hon bah: NEEEJ! ;) sen efter några samtal med Evelinas mamma kom hennes pappa och hämtade oss :) han sjutsade hem Linnéa först och sen mig ;) sen kom jag hem som sagt var och satte mig vid datorn där jag först satte på musik sen msn och sen bdb, fb och bloggen ;) Min dag har varit suverääääään! och nu är det lov oxå! fan vad trevligt.
På onsdag är det spa i skogsjön :D:D:D trevligt trevligt (L)
Men nu ska jag fortsätta med mitt och tänka på min kärlek <3 Puss o hej! Ha det!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0