Lördag 9/4-11

Hejhej.
Idag har jag varit hos mormor och morfar och arbetat med plattor. Malin och Elvira satt inne när solen gastade som en varm sommardag??? Dom är puckade. (förlåt Elvira). Sen åkte vi hem efter att ha ätit Pizza och några tog kebab. Min pizza var inte så god. kände att jag kunde spy.
Tog några bilder igår när vi var hos Linda och firade henne. Alex (min yngsta kusin) och jag skojjade i en timme om att vardagsrummet var köket - jag frågade han svarade - och han började skratta jättemycket. Sen skulle jag på toa och då skulle han med men jag stängde ut honom och då blev han ledsen. Aja.. Han la sig sen..
Nu håller jag på att packa för förmodligen ska vi flytta snart. Orkar inte packa mer och rummet ser förjävligt ut. Imorrn blire plugg till spanskaprovet med Micka (L)
Jag :)
Alex :DD
Mitt Fantaglas (L)
Jag vid Lovas Spegel ;))
Skulle föreställa mig ;))
Skulle föreställa Alex :))
Martin (L)(L)(L)
Saaaant (L)(L)(L)
Haha, jag spillde vatten i sängen igår (drack snätt, funkar inte) oh dropparna vart lite häftiga så jag var tvungen att ta kort på dom ;))
Löve you all! (L)
Hejdå! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0