Torsdag 21/4 -11

Igår var jag med Martin. Jag tror att jag inte har haft så kul som vi hade på länge ;)
Vi hoppade studsmatta, spelade cs (en stund), cyklade, var med mamma och pelle (en stund) gungade (elr han gjorde det) cyklade till en annan lekpark och snurrade på snurrsaker och martin hopade nerför en trapp, steg för steg ;;P, vi gick i skogen, hoppade igen med martins lillasyster sara och skrattade ;) Sen började vi kalla varann för olika djur ;) jag vart en fladderkamel och martin vart en lamakamel ;)
Idag ska martin kanske med mig, mikaela och robin och se på film :D hoppas han kan och vill ;D skulle bli superkul :D
Igår var jag med Martin. Jag tror att jag inte har haft så kul som vi hade på länge ;)
Vi hoppade studsmatta, spelade cs (en stund), cyklade, var med mamma och pelle (en stund) gungade (elr han gjorde det) cyklade till en annan lekpark och snurrade på snurrsaker och martin hopade nerför en trapp, steg för steg ;;P, vi gick i skogen, hoppade igen med martins lillasyster sara och skrattade ;) Sen började vi kalla varann för olika djur ;) jag vart en fladderkamel och martin vart en lamakamel ;)
Idag ska martin kanske med mig, mikaela och robin och se på film :D hoppas han kan och vill ;D skulle bli superkul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0