Ljudböcker.

Hej igen. Idag efter att jag skrev presentationen så åkte jag, mamma och pelle ner till stan. Där mötte jag Evelina på bokhandeln när jag hade köpt 3 ljudböcker. Sen åkte vi ner till Metz och kollade på kläder för pelle hade ett presentkort där. sen åkte vi upp igen och då började mamma prata med hennes kompis. då pratade jag och pelle om min fest som jag hade dagen/natten innan. Sen dissade jag honom för jag såg att mikaela kom och gick med sin pappa så jag gick och hälsade :)
Sen åkte vi till Lundbyhallen och köpte en macka åt kevin och sen åkte vi till hans salong och lämnade den. Sen åkte vi hem till oss igen och då gick mamma och pelle ut med Molly. hon är fortfarande dödstrött ;)
Då när jag kom hem satte jag på den första ljudboken och den lyssnar jag på nu :)
Imorgon kommer mormor och morfar och ska fira mig :) får 500:- av dom :D ska väl köpa något trevligt med dom :D
Ni får en bild på min tjej, Musselina, jag saknar dig mitt allt <3 R.I.P! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0