Lördag 26/3-11

Hej hej.
I torsdags var jag på modevisning. Kevin sjöng, Carin och Mia gick på catwalken. Skitsköjj vare och KEVIN SJÖÖÖÖÖNG!!! :D
Haha. Det var skitbra när han sjöng och alla andra vart nog avundsjuka när han satte sig vid mitt bord ;) jaja
Igår fyllde min kusin 7 år och jag satt bara vid mobilen och chattade med Linnéa :D sen tror jag att jag somnade i soffan....? Eller vid borden i någon sekund....?
Aja.. Nu har man iaf sovit ut hos pappa :)
Imorse vaknade man tidigt (gillas inte) och då satte jag på datorn. :)
Och då funkar inte internetet... Jag får ta det med pappa sen :)
Idag ska man se på film med Madde - Marley och Jag - och sen vara med pappa lite :)
Pözz <3
Hej hej.
I torsdags var jag på modevisning. Kevin sjöng, Carin och Mia gick på catwalken. Skitsköjj vare och KEVIN SJÖÖÖÖÖNG!!! :D
Haha. Det var skitbra när han sjöng och alla andra vart nog avundsjuka när han satte sig vid mitt bord ;) jaja
Igår fyllde min kusin 7 år och jag satt bara vid mobilen och chattade med Linnéa :D sen tror jag att jag somnade i soffan....? Eller vid borden i någon sekund....?
Aja.. Nu har man iaf sovit ut hos pappa :)
Imorse vaknade man tidigt (gillas inte) och då satte jag på datorn. :)
Och då funkar inte internetet... Jag får ta det med pappa sen :)
Idag ska man se på film med Madde - Marley och Jag - och sen vara med pappa lite :)
Pözz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0