Onsdag - 23/3-11

Hejsan. Den här veckan (v.12) så praoar jag på mitt gamla dagis (tunets förskola/dagis) och barnen är jättesöta. Jag har varit med och lekt, målat (fick måla jättemånga döskallar och pistoler, hus och skit ;D), jag har varit med på gruppernas saker som dom gör. På avdelningen Tant grön finns det 2 grupper - Bamse-gruppen & Pippi-Gruppen - och i ena är det mindra barn och i den andra är det bara dom som ska till skolan i höst.. Jag vet inte vilken grupp som är vilken än. hiihii. jag har glömt det ;). Idag var jag med barnen ute i stora gården. och så var jag hela rasten med Alma vid ett STORT rör som jag brukade vara vid när jag gick där. och nu sa en fröken på den avdelningen jag är på att det röret skulle tas bort. Jag tänkte bah: FAN, det är ju det roligaste på rasten... (Jag tänkte ju tillbaka till min dagis-tid..) Fan vad ledsen jag vart... :(. Sen gick vi in för att äta - spaggetti & köttfärssås. Sen dansade jag med barnen och vi lekte lite  och målade.
Dom gulligaste barnen: Alma (drygt 1 år), Olle (något år äldre än Alma - syskon) & Sofie (kanske 3 år, jag vet inte)
Aja, sen var min arbetsdag slut med 20 minuter extra som igår.. hiiihii kommer lite för tididgt ;) men det blir ju mer tid med barnen då :D.
Då åkte jag hem och när jag kom hem så satt mamma och Pelle och gormade vid Mariokart ;), jag tror att man hörde dom ända ut ;P. Sen lagade mamma mat och sen åt vi :). Sen skulle jag städa, fast det orkade jag inte så jag satte mig här, sen drog jag och duschade och sen satte jag mig här igen :D
Ses kanske imorgon om jag orkar sätta på datorn efter arbetsdagen :D LÄNGTAR!!! <3
Puss o kram, Skumbanan!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det lät kul :D

2011-03-23 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0