Presentation om mig! ^^)<3

Hej. Jag är en tjej på 15 år som älskar Twilight. Jag heter Sofie. Jag bor i Mjölby och har väldigt underbara vänner. Jag går på lagmanskolan i årskurs 8e.
Den här veckan som kommer (v.12) ska jag till mitt gamla dagis och praoa :) Det ska bli jättekul tycker jag :)
På fritiden brukar jag läsa, måla, skriva, va med kompisar, göra mina läxor, hjälpa mamma lite ibland, sitta vid datorn, se på tv och lite sånt :)
Igår hade jag en fest som var jättekul :) Jag fick många fina presenter av dom som var med: Mikaela, Liza, Carin, Linnéa och Evelina. Jag tyckte det var jätte kul och det hoppas jag att de andra tyckte med.
Jag bjuder på en bild på mig :) och på alla twilightsaker jag fick igår :D
Ses sen :D
Puss o kram, skumbanan!!! ^^)<3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0